تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 10:10
کد خبر : 119090

تکمیل پروژه های جهش تولید کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت

تکمیل پروژه های جهش تولید کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت

سید حشمت اله صمیمی دوست در نشست کارگروه جهش تولید استان سیستم بانکی را یکی از ارکان اصلی در زمینه جهش تولید به ویژه در استان ما برشمرد و افزود: بانک ها تسهیل کننده هستند و با کاهش محدودیت ها و با رویکرد تولید و کارآفرینی به سوی حمایت از بخش تولید بیش از پیش

سید حشمت اله صمیمی دوست در نشست کارگروه جهش تولید استان سیستم بانکی را یکی از ارکان اصلی در زمینه جهش تولید به ویژه در استان ما برشمرد و افزود: بانک ها تسهیل کننده هستند و با کاهش محدودیت ها و با رویکرد تولید و کارآفرینی به سوی حمایت از بخش تولید بیش از پیش گام بردارند.
وی، جلسات جهش تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی را از جلسات مهم استان عنوان و اظهارکرد: در جلسه امروز موضوع روند اجرای پروژه‌های جهش تولید مطرح شد که باید این پروژه ها طبق تفاهم نامه ها سرعت بگیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قطعا آن بخشی از اشکالات موجود در منابع مالی که مشهود است از  طریق مرکز پیگیری می شود.
به گفته صمیمی، ۳۳ پروژه جهش تولید برای استان تعریف شد که از این تعداد پنج طرح به بهره برداری رسیده و ۱۵ طرح تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: با توجه به تخصیص یارانه سود تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری به استان، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به معرفی طرح های جهش تولید به بانک های عامل اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با توجه به تخصیص ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف بودجه ملی به پروژه های عمرانی جهش تولید، دستگاه های مرتبط از جمله آب منطقه ای، جهاد کشاورزی در صورت هزینه کرد مبلغ اعلامی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام تا مابقی اعتبارات از ردیف ملی جذب و تخصیص یابد.
صمیمی دوست با بیان اینکه همه کارها در حوزه جهش تولید با برنامه ریزی و هدف گذاری به پیش می روند تصریح کرد: وقتی کارها هدف گذاری و با برنامه شده باشد، قطعا می توان به نتایج مطلوبی رسید.
وی عنوان کرد: یکی از مشکلات طرح های گردشگری استان عدم تعیین تکلیف زمین محل اجرای این طرح ها با منابع طبیعی بود که لازم است از مدیرکل منابع طبیعی استان به صورت ویژه تشکر و قدردانی نمایم، زیرا با همت مدیرکل و مجموعه همکاران آن اداره در سطح استان زمین محل اجرای هشت طرح گردشگری تعیین تکلیف و مشکلات آنها برای همیشه حل شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بعضی از طرح های جهش تولید پروژه های بزرگی هستند که با تلاش استاندار استان برخی از مشکلات انها در سطح ملی حل و فصل شد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: تمامی فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان موظف هستند در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبار کامل و مورد نیاز پروژه های جهش تولید را در نظر گیرند تا این پروژه ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسند. در صورت بهره برداری کامل از پروژه های جهش تولید در استان زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد