تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 9:06
کد خبر : 118987

توقیف خودروی حامل کولرهای قاچاق در “میاندورود”

توقیف خودروی حامل کولرهای قاچاق در “میاندورود”

مجید باقری اظهارکرد: با توجه به تأثیر سو قاچاق بر اقتصاد کشور ، فرماندهی انتظامی شهرستان “میاندورود ” با برنامه ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کارخود قرار داده است. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کنترل خودروهای عبوری  به یک خودروی کامیونت مظنون شده و پس از

مجید باقری اظهارکرد: با توجه به تأثیر سو قاچاق بر اقتصاد کشور ، فرماندهی انتظامی شهرستان “میاندورود ” با برنامه ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کارخود قرار داده است.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کنترل خودروهای عبوری  به یک خودروی کامیونت مظنون شده و پس از توقیف در بازرسی از آن تعداد ۱۰عدد کولر گازی،۱۰ عدد پنل کولراسپلیت و ۴ دستگاه تلوزیون خارجی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی میاندورود ارزش تقریبی محموله قاچاق مکشوفه بر اساس نظر کارشناس را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهار کرد :ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
 باقری در خاتمه با اشاره به تاثیر بد و مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور تصریح کرد : مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همت و مشارکت همگانی اعم از شهروندان و متولیان امنیتی است،بنابراین مردم در صورت مشاهده قاچاق کالا موضوع را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد