تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 11:38
کد خبر : 118049

گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه کرامت

گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه کرامت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی بهارلویی» در گفتگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت با اشاره به برنامه‌های انجمن اسلامی بازار و اصناف به مناسبت دهه کرامت گفت: اولین برنامه ما برای این ایام مبارک ارسال پیامک تبریک

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی بهارلویی» در گفتگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت با اشاره به برنامه‌های انجمن اسلامی بازار و اصناف به مناسبت دهه کرامت گفت: اولین برنامه ما برای این ایام مبارک ارسال پیامک تبریک مشترک در بین اصناف سراسر کشور در حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار پیامک خواهد بود، همچنین آذین‌بندی بازار‌های سراسر کشور با نصب پرچم و بنر و. را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: ایجاد فضای شادی وسرور و توزیع شربت و شیرینی در ایام دهه کرامت میان اصناف و بازاریان سراسر کشور، اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌ها و انجمن‌های اسلامینیز از دیگر برنامه‌های این انجمن در دهه کرامت امسال خواهد بود.

بهارلویی یادآور شد: مزین کردن سربرگ نامه‌های اداری به شعار سال و تبریک دهه کرامت و استفاده از ظرفیت صندوق‌های قرض الحسنه در خصوص آذین‌بندی صندوق‌ها و شرایط ویژه جهت استفاده از وام‌های قرض الحسنه برای مراجعین نیز به عنوان دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های ما استقرار ایستگاه‌های صلواتی با هماهنگی اتحادیه‌های صنفی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود، از طرفی دیگر تهیه بسته‌های پذیرایی و فرهنگی و توزیع در سطح آسایشگاه‌ها، مدارس، مساجد، خانواده شهدا و … نیز در دستور کار است.

بهارلویی یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سردار کریم، خادم الرضا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای سلامت، مدافعان حرم و جریان مقاومت در ایام دهه کرامت است، قلمداد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی اصناف یک از مهمترین برنامه‌ها استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و انتشار محتوای تولید شده در بین اصناف و بازاریان می‌باشد که در این میان با استفاده از متخصصین موجود برنامه‎ریزی جهت تولید محتوا و انتشار آن انجام می‌شود.

بهارلویی در پایان متذکر شد: اجرای بسیاری از برنامه‌های اصناف و بازاریان به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در سال ۱۴۰۰ دارای محدودیت است، اما در حد توان نسبت به وظایفی که بر عهده اصناف و بازاریان می‌باشد، در اجرای آن کوشا خواهیم بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد