تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 0:14
کد خبر : 116710

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر عسلویه

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر عسلویه

حسین فرهمند در تشریح این خبر اظهار کرد: با تلاش مأموران مرزبانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، در حین کنترل مرزهای ساحلی طی یک عملیات موفق به کشف کالای قاچاق در حوزه‌ بندر عسلویه شدند. وی تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناوران

حسین فرهمند در تشریح این خبر اظهار کرد: با تلاش مأموران مرزبانی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، در حین کنترل مرزهای ساحلی طی یک عملیات موفق به کشف کالای قاچاق در حوزه‌ بندر عسلویه شدند.

وی تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از شناوران و خودروی توقیفی‌ تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۵ دستگاه لپ تاپ، ۳۰۰ عدد کابل یواس‌بی، ۴۰۰ عدد کیف تبلت، ۴ دستگاه گیربکس خودرو، ۳۸۰ قلم لوازم آرایشی، ۴۰۰ عدد تسمه خودرو و… کشف و ضبط شد.

معاون اجتماعی مرزبانی استان بوشهر ضمن توقیف یک فروند شناور باری و دستگیری ۲ نفر متهم افزود: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

فرهمند خاطرنشان کرد: مرزبانان از جابه‌جایی کالاهای قاچاق و غیرمجاز در مرزها به شدت جلوگیری و در راستای تحقق شعار سال با هرگونه کالای قاچاق در مرزها مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد