تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 15:31
کد خبر : 116665

۱۳۲۳ پرونده تعزیراتی طی یک ماه در گلستان تشکیل شد

۱۳۲۳ پرونده تعزیراتی طی یک ماه در گلستان تشکیل شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حسین نجف زاده بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هزار و ۳۲۳ فقره پرونده تخلفاتی در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بخش بهداشتی، دارویی و درمانی و دامپزشکی در اردیبهشت ماه در گلستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حسین نجف زاده بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هزار و ۳۲۳ فقره پرونده تخلفاتی در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بخش بهداشتی، دارویی و درمانی و دامپزشکی در اردیبهشت ماه در گلستان تشکیل شد.

وی توضیح داد: پرونده های متشکله در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شدند.

عضو شورای قضائی استان گفت: از این تعداد پرونده های متشکله ۸۳۹ فقره پرونده مربوط به تخلفات کالا و خدمات، ۲۱۸ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۵۶ فقره پرونده هم مربوط به تخلفات بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی است.

نجف زاده ادامه داد: بیشترین موارد تخلفات پرونده های مذکور در بخش کالا و خدمات از نظر تعداد بوده که متخلفان به بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش تخلفات قاچاق کالا و ارز افراد خاطی به بیش از ۲۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال جزای نقدی و متخلفان بخش بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی هم بیش از ۸۶۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: در مجموع این پرونده، جمعاً بیش از ۳۹ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم به جزای نقدی شده اند و از نظر تعداد فراوانی ۱۶۲ فقره پرونده مربوط به گرانفروشی و ۱۳۷ فقره پرونده مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد