تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 20:43
کد خبر : 115939

با بهره گیری از ظرفیت های استانی بر بومی سازی تفاهم نامه اقامه نماز تاکید کرد

با بهره گیری از ظرفیت های استانی بر بومی سازی تفاهم نامه اقامه نماز تاکید کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت:مطابق سنوات گذشته با برگزاری آموزش برای ارتقاء سطح علمی تولیدکنندگان محتوای معنوی برنامه ریزی می کنیم چرا که آموزش از ملزومات توسعه و ترویج فرهنگ نماز در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا آذربایجان غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت:مطابق سنوات گذشته با برگزاری آموزش برای ارتقاء سطح علمی تولیدکنندگان محتوای معنوی برنامه ریزی می کنیم چرا که آموزش از ملزومات توسعه و ترویج فرهنگ نماز در استان است.

وی افزود: کمیته پیشنهادی ستاد اقامه نماز برای اجرای طرحی ابتکاری در حوزه پاسخگویی به شبهات جوانان در حوزه های مختلف علی الخصوص اقامه نماز در دستور کار قرار می گیرد و در کنار آن برای تولید محتوای معنوی در قالب های چند رسانه ای تلاش می شود.

مدیران دستگاه های حوزه فاوای استان با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فرهنگی دستگاه ها و نحوه بارگزاری گزارش اقامه نماز در سامانه سجاده، آمادگی خود برای اجرای موثر و حداکثری تفاهم نامه ابلاغی سال جدید در حوزه اقامه نماز را اعلام کردند.

علی برزگری رئیس ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر از عملکرد حوزه فاوا در سال گذشته عنوان کرد:اجرای مطلوب و تحقق حتی چند مورد از بندهای تفاهم نامه گامی موثر در جهت توسعه و ترویج فریضه نماز است.

برزگری افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و اقبال مردم برای حضور در این فضا نیاز مبرم برای حضور بیش از پیش و پاسخ به شبهاتی که در این فضا برای جوانان به صورت هدفمند ایجاد می شود لازم و ضروریست.

وی پیشنهاد ایجاد کمیته ای با هدف پاسخ گویی به شبهات را در دستگاه های حوزه فاوای استان با همکاری ستاد اقامه نماز داد و مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان جلسه به نمایندگی احکام ارزیابان دستگاه های حوزه فاوای استان صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد