تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 10:21
کد خبر : 136204

ثبت بیش از ۱۲ هزار تولد در کرمانشاه/ پسرها بیشترند

ثبت بیش از ۱۲ هزار تولد در کرمانشاه/ پسرها بیشترند

صادق خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از ثبت ۱۲ هزار و ۲۶۳ مورد ولادت در استان طی ۶ ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۴ مورد  از این تعداد ولادت پسر و ۵ هزار و ۷۵۹ مورد هم دختر بوده است. وی نسبت جنسیتی را

صادق خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از ثبت ۱۲ هزار و ۲۶۳ مورد ولادت در استان طی ۶ ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۴ مورد  از این تعداد ولادت پسر و ۵ هزار و ۷۵۹ مورد هم دختر بوده است.

وی نسبت جنسیتی را هم به ازاء هر ۱۱۳ پسر ۱۰۰ دختر عنوان کرد و افزود: در این مدت روزانه ۶۸ و ماهانه ۲ هزار و ۴۴ مورد ولادت در استان ثبت شد.

*یک طلاق به ازای هر ۴ ازدواج در کرمانشاه!

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به  ثبت ۸ هزار و ۴۵۲ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۱۵۶ مورد طلاق در ۶ ماهه اول امسال، گفت: این آمار نشان می‌دهد که نسبت ازدواج به طلاق به ازاء هر ۴ ازدواج  یک طلاق بوده است.

*بیش از ۲۰۰ هزار کرمانشاهی هنوز برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اند

خدادادی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند، گفت: از آغاز اجرای طرح تاکنون برای یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در استان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار کارت ملی هوشمند نیز در دفاتر پیشخوان صادر شده است و صاحبان آن تاکنون برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند افزود: امسال ۳۰ هزار و ۲۹۵ نفر نیز برای دریافت کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد