تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 10:55
کد خبر : 104739

پارسال ۳۲۷ واحد تولیدی جدید در فارس راه‌اندازی شد

پارسال ۳۲۷ واحد تولیدی جدید در فارس راه‌اندازی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این سازمان، حمید رضا ایزدی افزود: فعال شدن این واحدهای تولیدی زمینه ساز افزایش تولید و ایجاد ۶ هزار و ۵۶ فرصت شغلی شد. وی، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این سازمان، حمید رضا ایزدی افزود: فعال شدن این واحدهای تولیدی زمینه ساز افزایش تولید و ایجاد ۶ هزار و ۵۶ فرصت شغلی شد.
وی، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به یک نام شایسته  متناسب با شرایط کلی حاکم بر کشور مزین گردید تا این مهم سرلوحه کار و برنامه مسئولان و مردم قرار گیرد و موجبات رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم کند.
او اظهار داشت: شعار امسال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها فقط با بخش‌های دولتی مرتبط نیست و ایجاد رونق در بخش‌های خصوصی از جمله نخبگان و کارآفرینان را هم شامل می شود.
وی تصریح کرد: بر همین اساس، تولید کنندگان واقعی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به حمایت‌های جدی تری نیاز دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی ما رضایتمندی فعالان اقتصادی و شهروندان است، این سازمان در نظر دارد که در سال جدید با تکیه بر سخنان گهربار و توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، پرتوان‌تر و مصمم تر از سال‌های گذشته در جهت دستیابی به اهداف مهم اقتصادی گام برداشته و در سایه حمایت‌های قانونی دولت و حکومت موانع تولید و اشتغال را برطرف کند تا در پایان سال شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور و استان باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد