تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 9:54
کد خبر : 114437

شناسایی انبار دپو کولرهای گازی قاچاق در کرج

شناسایی انبار دپو کولرهای گازی قاچاق در کرج

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در ادامه سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا، از وجود یک انبار دپو کالا در ابتدای جاده مخصوص کرج مطلع شدند. فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد:

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در ادامه سرکشی و کنترل انبارهای نگهداری کالا، از وجود یک انبار دپو کالا در ابتدای جاده مخصوص کرج مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در بازرسی از این انبار ۴۳ دستگاه کولرگازی قاچاق، فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی کشف و مالک انبار دستگیر شد.

محمدیان با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان، ارزش اموال کشف شده ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: این انبار پلمب و کالاهای قاچاق تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز شد.

این فرمانده انتظامی در پایان یادآور شد: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز یکی از مصادیق بارز اقتصادی در کشور است که مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد و ساز و کارهای نظام مند مبارزه با آن با شدت بیشتری اجرا شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد