تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 19:40
کد خبر : 114186

رونق کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی نخودپزی آذربایجان شرقی+ تصاویر

رونق کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی نخودپزی آذربایجان شرقی+ تصاویر

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، کارگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی در ممقان، هر کدام با اشتغال چهار پنج نفره و مجموعا ۸ هزار شاغل در این شهر، با حمایت بسیج سازندگی به تولید و بسته بندی آجیل و

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، کارگاه‌های کوچک اقتصاد مقاومتی در ممقان، هر کدام با اشتغال چهار پنج نفره و مجموعا ۸ هزار شاغل در این شهر، با حمایت بسیج سازندگی به تولید و بسته بندی آجیل و نخودپزی مشغول هستند.

نخودچی جزو ۶ قلم اصلی آجیل و خشکبار محسوب می شود که سالانه حدود ۱۰۰ هزار تن در ۱۳۰۰ کارگاه فعال در ممقان تولید می‌شود و ۶۰ درصد تولیدات به کشورهایی مانند چین، آلمان، استرالیا، عراق، افغانستان و… صادر می‌شود.

بسیج سازندگی تاکنون حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان تسهیلات به کارگاه های تولید نخودچی پرداخت کرده و با حمایت های بیشتر، می توان تولید و اشتغال در این منطقه را به دو برابر فعلی افزایش داد.

۴۴ درصد نخود کشور در استان کرمانشاه تولید می‌شودبا هدف خودکفایی کشور انجام شد: برداشت نخود دیم از مزارع کشت و صنعت و دامپروری پگاهوزارت کشاورزی: نخود ۱۰ هزار تومانی را ۲۰ هزار تومان به مردم می‌فروشند

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد