تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 12:09
کد خبر : 113898

۴ هزار لیتر روغن خوراکی احتکارشده در قم کشف شد

۴ هزار لیتر روغن خوراکی احتکارشده در قم کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک انبار مواد غذایی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۵ قرار گرفت. وی افزود: در ادامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک انبار مواد غذایی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۵ قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی استان قم به محل مذکور اعزام شدند و نسبت به بازرسی از انبار اقدام کردند.

جعفریان گفت: در بازرسی صورت گرفته ۵۴ عدد حلب ۱۷ لیتری و ۳ هزار و ۱۲۰ عدد بطری یک لیتری جمعاً حدود ۴ هزار لیتر روغن خوراکی سویا احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی افزود: درنهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

جعفریان با تأکید بر اینکه مبارزه با احتکار از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف یک هزار و۹۰ ثوب پوشاک قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم نیز از کشف یک هزار و ۹۰ثوب پوشاک و ۱۴ طاقه پارچه قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی در راستای مقابله با خودروهای حامل کالای قاچاق در عوارضی قم- تهران به یک دستگاه خودرو پرشیا مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بی‌اعتنا به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و به سمت مجتمع تجاری مهر و ماه متواری می‌گردد لیکن با تلاش مأموران متوقف و در بازرسی از داخل خودرو یک هزار و ۹۰ثوب پیراهن مردانه و ۱۴ طاقه پارچه قاچاق کشف کردند.

وی تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه ۵۰۰میلیون ریال برآورد و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

پاتک پلیس قم به پاتوق خرده‌فروشان مواد مخدر

وی همچنین از دستگیری ۶ نفر خرده‌فروش مواد مخدر درنتیجه بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

اسماعیلی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان، تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در این زمینه آغاز شد.

وی گفت: در ادامه با تلاش‌های صورت گرفته یک‌منزل مسکونی که به محلی برای پاتوق این افراد تبدیل‌شده بود شناسایی و موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفته و مأموران با هماهنگی مقام قضایی استان به محل موصوف اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با ورود پلیس ۶ نفر معتاد و خرده‌فروش، حین استعمال مواد مخدر در این منزل دستگیر و در بازرسی صورت گرفته مقادیری مواد افیونی شیشه و هروئین و همچنین آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

اسماعیلی اضافه کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد