تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 7:21
کد خبر : 112403

کاهش ۲۳ درصدی تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان جنوبی

کاهش ۲۳ درصدی تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در خراسان جنوبی

هادی یوسفی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش کل پرونده‌های قاچاق کالا در استان خراسان جنوبی ۴۵۰ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال بوده که از این لحاظ ۲۹ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است. وی گفت: سال گذشته سه هزار و ۲۲۳ نفر در رابطه با قاچاق کالا در خراسان جنوبی دستگیر

هادی یوسفی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش کل پرونده‌های قاچاق کالا در استان خراسان جنوبی ۴۵۰ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال بوده که از این لحاظ ۲۹ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است.

وی گفت: سال گذشته سه هزار و ۲۲۳ نفر در رابطه با قاچاق کالا در خراسان جنوبی دستگیر شدند که نسبت به سال قبل از آن ۳۱ درصد کاهش دارد.

جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۵۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد که ۶۰ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: سال ۹۸ یک میلیون و ۲۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خراسان جنوبی کشف شد.

یوسفی‌پور با اشاره به اینکه کشفیات دام قاچاق ۲۵ درصد کاهش داشته است گفت: ۲ هزار و ۴۲۵ راس دام سبک و ۱۱۴ راس دام سنگین در خراسان جنوبی کشف شد.

وی عنوان کرد: ۲۰ هزار و ۲۷۹ قلم انواع لوازم بهداشتی نیز کشف شد که ۵۰ درصد در مقایسه با سال ۹۸ کاهش دارد.

جانشین دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد خوراکی در این استان خبر داد و گفت: ۱۷۵ هزار کیلوگرم انواع مواد خوراکی در خراسان جنوبی کشف شد.

وی بیان کرد: کشف ۱۰۱ هزار و ۷۳ پاکت سیگار و ۳۳ هزار و ۲۷۸ ثوب لباس از دیگر کشفیات کالای قاچاق در استان خراسان جنوبی بوده که کشفیات لباس قاچاق ۵۴ درصد رشد داشته است.

یوسفی‌پور اظهار داشت: شیوع کرونا در سطح کشور و به تبع آن اعمال برخی محدودیت‌های تردد از علل کاهش قاچاق کالا در خراسان جنوبی بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد