تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 12:10
کد خبر : 110237

۶۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

۶۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

سردار « حسن مفخمی شهرستانی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در راستای اجرای این طرح، ۱۷ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از متهمان توقیف شده است.  وی بیان کرد: بیشترین کشفیات کالاها در این عملیات‌ها مربوط به پارچه‌های قاچاق، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی،‌ لوازم آشپزخانه

سردار « حسن مفخمی شهرستانی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در راستای اجرای این طرح، ۱۷ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از متهمان توقیف شده است. 

وی بیان کرد: بیشترین کشفیات کالاها در این عملیات‌ها مربوط به پارچه‌های قاچاق، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی،‌ لوازم آشپزخانه و خشکبار بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهمان دستگیر شه در این طرح با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های پلیس در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» به عنوان یکی از سرفصل‌های ماموریتی قرار دارد.

وی یادآور شد: در فروردین‌ماه امسال نیز ۹۵ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شد که این میزان نسبت به کشف ۴۵ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال کالای قاچاق مدت مشابه، با افزایش کشف ۱۱۲ درصدی همراه بود.
 فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت و به صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شود و طرح‌های زیادی در این راستا اندیشیده شده است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد