تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 14:59
کد خبر : 85380

افتتاح سه خوابگاه دانشجویی جدید در دانشگاه کردستان

افتتاح سه خوابگاه دانشجویی جدید در دانشگاه کردستان

ابراهیم سلیمانی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ظرفیت اسکان خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: خوابگاه دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه که «سرای دانشجویی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نام دارد، ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد. سلیمانی با بیان اینکه مساحت این خوابگاه در حدود ۳ هزار و ۴۰۰ متر

ابراهیم سلیمانی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ظرفیت اسکان خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: خوابگاه دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه که «سرای دانشجویی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نام دارد، ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.
سلیمانی با بیان اینکه مساحت این خوابگاه در حدود ۳ هزار و ۴۰۰ متر فضای مفید است و دارای اتاق‌های چهار نفره و دو نفره است، اظهار کرد: هر طبقه این خوابگاه دارای حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است و در آن، سالن مطالعه مستقل برای دانشجویان در نظر گرفته شده و این خوابگاه جزو یکی از مجهزترین خوابگاه‌های دانشگاه کردستان است.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان ابراز کرد: سرانه فضای خوابگاهی در دانشگاه‌های کشور ۸.۱ متر مربع بوده که در دانشگاه کردستان این عدد ۱۲ متر مربع است. ناگفته نماند که به زودی سه خوابگاه دیگر در این دانشگاه افتتاح می‌شود.
وی اذعان کرد: به واسطه افتتاح خوابگاه شماره ۲ و همچنین خوابگاهی که از سوی نوسازی مدارس و مدیریت و برنامه در دست احداث است و خوابگاه ۴۰۰ نفره دختران که از سوی بنیاد مستضعفین تامین اعتبار شده، می‌توانیم تمام دانشجویانی که در خوابگاه‌های بیرون از دانشگاه اسکان یافته‌اند را در پردیس اصلی مستقر کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد