تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 13:52
کد خبر : 108201

کشف ۷.۵ تن نهاده دامی قاچاق در جویبار 

کشف ۷.۵ تن نهاده دامی قاچاق در جویبار 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر انواع نهاده دامی در این شهرستان شدند. وی، تصریح کرد: ماموران با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر انواع نهاده دامی در این شهرستان شدند.

وی، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۷ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم انواع نهاده های دامی که متهم اقدام به احتکار آن کرده بود کشف کردند.

جعفری ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در ادامه اظهار کرد: قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، کم شدن رونق تولید و رواج بیکاری در جامعه خواهد داشت.

جعفری در خاتمه از مردم خواست که، در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد