تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 9:46
کد خبر : 106773

از کشف ۱۳ مورد احتکار تا تشکیل ۲۱ پرونده قاچاق کالا در استان کرمان

از کشف ۱۳ مورد احتکار تا تشکیل ۲۱ پرونده قاچاق کالا در استان کرمان

“مهدی حسینی نژاد” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درخصوص طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ گفت: این طرح از ۱۵ بهمن ماه سال قبل آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه داشت. وی تعداد بازرسی های انجام شده در شمال استان را ۱۹ هزار و ۵۷۵ مورد اعلام کرد که ۱۱ هزار و

“مهدی حسینی نژاد” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درخصوص طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ گفت: این طرح از ۱۵ بهمن ماه سال قبل آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه داشت.

وی تعداد بازرسی های انجام شده در شمال استان را ۱۹ هزار و ۵۷۵ مورد اعلام کرد که ۱۱ هزار و ۲۷۷ مورد آن فقط در شهرستان کرمان صورت گرفته، افزود: ۲۱۶۱ پرونده صنفی در این بازه زمانی در استان تشکیل شده ضمن آنکه بیش از ۵۰۰ گزارش مردمی به صورت تلفنی، حضوری یا کتبی در این مدت داشته ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: در طرح نوروزی ۱۴۰۰، بیشترین بازرسی های انجام شده مربوط به واحدهای مرغ و ماهی، روغن خوراکی، مصالح ساختمانی(سیمان) و میوه و تره بار بوده است.

وی بیشترین پرونده های صنفی تشکل شده را مربوط به مرغ، میوه، پوشاک، کیف و کفش دانست و بیان کرد: بیشترین شکایات دریافتی به ترتیب مربوط به مرغ گرم، سیمان، روغن خوراکی و تخم مرغ بوده که بیشترین تخلفات صورت گرفته به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور خرید، عدم صدور صورتحساب و احتکار بوده است.

حسینی نژاد از کشف ۱۳ مورد احتکار در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بیشترین احتکار مربوط به مرغ، برنج و نهاده های دامی بوده است.

وی ادامه داد: ۲۱ مورد پرونده در زمینه قاچاق کالا نیز در استان تشکیل شده که بیشترین تخلفات قاچاق کالا به ترتیب مربوط به دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، ماینر و لوازم پزشکی بوده است.

رییس سازمان صمت استان کرمان در پایان تعداد بازرسی توسط گشت های مشترک در طرح ویژه نوروز ۱۴۰۰ را ۲۰۵ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد