تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 9:56
کد خبر : 106355

مرزبانی بوشهر ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

مرزبانی بوشهر ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار ول الله رضایی‌نژاد روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان، یک دستگاه کامیون حامل حجم زیادی از کالای قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم در محور کاشان به قم شناسایی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار ول الله رضایی‌نژاد روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان، یک دستگاه کامیون حامل حجم زیادی از کالای قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم در محور کاشان به قم شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: از کامیون توقیفی که محموله قاچاق را در پشت بار خود جاساز کرده بود ۹۰۰ دستگاه گوشی همراه ساده، ۱۲۰ عدد دوربین مداربسته، ۱۳ هزار و ۹۶۰ عدد انواع قاب گوشی، ۴۰ هزار و ۸۵۰ عدد لیبل گوشی، یک هزار و ۱۴۰ عدد هندزفری، ۲هزار و ۸۲۹ قاب فرم عینک، ۲۰۰ دستگاه تبلت سامسونگ، چهار تن بادام و گردو خارجی، ۲هزار و ۸۰۰ دست قاشق و چنگال، ۲۴۵ قلم لوازم پزشکی . کشف و ضبط شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی تحویل شد.

رضایی‌نژاد تاکید کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده ونشانه همدلی و هم پوشانی نیروی انتظامی و مرزبانی است.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد