تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 11:46
کد خبر : 105894

بیش از ۱۶ تن اجناس احتکاری در اردبیل کشف شد

بیش از ۱۶ تن اجناس احتکاری در اردبیل کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز چهارشنبه گفت: این کالاهای احتکاری با  گزارش‌های مردمی در انباری واقع در محله امام سجاد (ع) در شهر اردبیل کشف شد. وی اظهار کرد: در بازرسی از این انبار ۱۶ تن و ۵۷۱ کیلوگرم انواع برنج،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز چهارشنبه گفت: این کالاهای احتکاری با  گزارش‌های مردمی در انباری واقع در محله امام سجاد (ع) در شهر اردبیل کشف شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از این انبار ۱۶ تن و ۵۷۱ کیلوگرم انواع برنج، حبوبات و خرما  به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، بیان‌کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

او اضافه کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد