تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 17:54
کد خبر : 20619

بالاترین خدمت مسئولین به مردم، ایجاد اشتغال و تولید است

بالاترین خدمت مسئولین به مردم، ایجاد اشتغال و تولید است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد  آیت اله سید "احمد میرعمادی" نماینده ولی فقیه در استان لرستان پنج شنبه در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه امام جمعه اشترینان که در محل بخشداری اشتذرینان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد  آیت اله سید "احمد میرعمادی" نماینده ولی فقیه در استان لرستان پنج شنبه در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه امام جمعه اشترینان که در محل بخشداری اشتذرینان برگزار شد گفت: امروز یکی از مهمترین مشکلات بیکاری است و بالاترین خدمت مسئولین به مردم کمک و تلاش برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی است و اگر ایمان و اخلاص نباشد، پُست و مقام ارزشی ندارد.

 

وی اضافه کرد: در برخی از موارد مردم با مشکلاتی همراه هستند و محصولات تولیدی آنها بدون بازار فروش مانده و دسترنجشان در حال از بین رفتن است و مسئول مربوطه بی تفاوت است که نیاز است مسئولین همه تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات مردم به کار گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان نبود مصلی نماز جمعه اشترینان را یکی از مهمترین مشکلات مردم اشترینان برشمرد و افزود: در این شهر مکان مناسبی برای برپایی نماز جمعه وجود ندارد در حالی که نماز جمعه در این شهر پر رونق و با حضور مردم برگزار می شود و می طلبد مسئولیت ها در جهت خدمت به مردم توام با معنویت و اخلاص باشد که در غیر این صورت ارزشی ندارد.

 

به گفته وی شهر اشترینان ۱۶۰ شهید، ۳۵۰ جانباز و ۴۵ آزاده تقدیم نظام انقلاب اسلامی ایران نموده و دین خود را ادا کرده اند و نیاز است مسئولین شهرستان بروجرد به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند و با سرکشی و بازدید برای رفع مشکلات اقدام کنند.

 

آیت اله میرعمادی با اشاره به اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: یکی از جلوه های بندگی خدا نماز جمعه است و نماز جمعه کانون اجتماع مردم مومن و مخلص است که باید برای حفظ سنگر نماز جمعه تلاش کرد.

 

وی با گلایه از عدم حضور برخی از مسئولان فرهنگی بروجرد در این جلسه افزود: در این جلسه نیاز بود برخی از مسئولین فرهنگی شهرستان حاضر می شدند و جای آنها در این جلسه خالیست.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: انجام کارها در صورتی مفید و ارزشمند است که از یک سو به خدا و از سوی دیگر به مردم وصل شود و این اقدامات و کارها می تواند بسیار موثر باشد.

 

در ادامه "خجسته پور" معاون استاندار لرستان گفت:برای رسیدن به اهداف و توسعه و پیشرفت در کشور نیاز است وحدت سرلوحه همه کارها قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد