تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 15:30
کد خبر : 105460

نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی سیستان و بلوچستان برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در شهرهای قرمز و نارنجی سیستان و بلوچستان برگزار نمی‌شود

علیرضا شهرکی روز پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نماز جمعه و جماعت در شهرستان های قرمز و نارنجی است شامل زاهدان، ایرانشهر، زابل، چابهار، بمپور، هامون، هیرمند، نیمروز، زهک، دشتیاری و کنارک تا اطلاع بعدی برگزار نمی شود. وی افزود: با قرمزشدن شهر زاهدان به لحاظ رنگ بندی کرونا تنها مشاغل گروه یک

علیرضا شهرکی روز پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نماز جمعه و جماعت در شهرستان های قرمز و نارنجی است شامل زاهدان، ایرانشهر، زابل، چابهار، بمپور، هامون، هیرمند، نیمروز، زهک، دشتیاری و کنارک تا اطلاع بعدی برگزار نمی شود.

وی افزود: با قرمزشدن شهر زاهدان به لحاظ رنگ بندی کرونا تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و صنوف دیگر تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: ورود و خروج خودروها از زاهدان تا اطلاع بعدی ممنوع است و  متخلفان مشمولین جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

وی افزود: طرح منع تردد شبانه خودروها از امشب از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرهای استان اجرا می شود.

شهرکی گفت: اکنون شهر زاهدان در وضعیت قرمز و شهرهای ایرانشهر، بمپور، زابل، هیرمند، هامون، نیمروز، زهک، دشتیاری، کنارک و چابهار در وضعیت نارنجی، شهرهای خاش، تفتان، دلگان، سراوان،سرباز و راسک در وضعیت زرد و میرجاوه، سیب و سوران ، مهرستان، قصرقند، نیکشهر و فنوج در وضعیت آبی قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد