تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 5:41
کد خبر : 10463

اجرای طرح نظارت بر بازار گل از ابتدای شهریورماه در استان تهران

اجرای طرح نظارت بر بازار گل از ابتدای شهریورماه در استان تهران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از افکارنیوز، حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: گشت تعزیرات در راستای مصوبات کمیسیون هماهنگی و نظارت قاچاق کالای استان مبنی بر برخورد با متخلفان عرضه گلهای زینتی و زراعی و باغبانی  ساعت ۴ صبح امروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از افکارنیوز،

حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: گشت تعزیرات در راستای مصوبات کمیسیون هماهنگی و نظارت قاچاق کالای استان مبنی بر برخورد با متخلفان عرضه گلهای زینتی و زراعی و باغبانی  ساعت ۴ صبح امروز به بازار گل امام رضا واقع در جاده امام رضا به منظور بررسی بازار اعزام شدند.

وی افزود: در این بازرسی تذکرات لازم به متصدیان بازار گل امام رضا داده شد و نسبت به نصب بنر به منظور عدم فروش گل قاچاق اقداماتی صورت گرفت.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: برهمین اساس مقرر شد تا طرح برخورد با قاچاق گل در سطح عرضه از اول شهریورماه در سطح تهران اجرایی شود.

حسن بیگی در پایان گفت: برابر ماده ١٨ قاچاق کالا و ارز فروش کالای قاچاق در سطح عرضه تخلف بوده و در صورتی که فردی اقدام به قاچاق کالا در سطح عرضه کند در مرحله  نخست دو برابر ارزش کالای مکشوفه جریمه می شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد