تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 12:54
کد خبر : 104488

جلوگیری از بیکاری ۵ هزار کارگر با ورود قوه قضاییه

جلوگیری از بیکاری ۵ هزار کارگر با ورود قوه قضاییه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، محمدرضا حبیبی، با اشاره به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، گفت: در سال ۹۹ تعداد ۱۲۰ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان ثبت و ۵ جلسه در کمیته فرعی و ستاد تشکیل شده است. بیشتر بخوانید:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، محمدرضا حبیبی، با اشاره به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، گفت: در سال ۹۹ تعداد ۱۲۰ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان ثبت و ۵ جلسه در کمیته فرعی و ستاد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: افزایش امنیت غذایی کشور یکی از دستاوردهای سفر رئیس قوه قضاییه

وی ادامه داد: در خصوص ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ استان اصفهان ضمن بررسی مساعدت‌های لازم جهت جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی و صنعتی مذکور و رفع موانع پیش رو انجام پذیرفته و در حال انجام است و لذا از بیکار شدن حدود ۵ هزار از کارگران جلوگیری شد و در برخی موارد نیز با رفع موانع کارگران به کار بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: مهمترین مشکل استان لرستان تعطیلی کارخانجات است

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی کنونی کشور، بنگاه‌های اقتصادی با مشکلات متعددی روبه رو هستند و لذا ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در قوه قضائیه با پیگیری‌هایی که انجام داده است تاکنون از تعطیلی چندین کارخانه بزرگ و بیکاری هزاران کارگر در استان اصفهان جلوگیری کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد