تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 7:41
کد خبر : 43817

مروجان عفاف و حجاب در فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایکنا

مروجان عفاف و حجاب در فارس تجلیل شدند/ تجلیل از ایکنا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از فعالان عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به‌همت جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس و مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینهالنبی(ص) امروز، ۱۸ مهرماه در شیراز برگزار شد. اجرای طرح ملی «دختران نجابت» در ۵

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از فعالان عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به‌همت جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس و مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینهالنبی(ص) امروز، ۱۸ مهرماه در شیراز برگزار شد.

اجرای طرح ملی «دختران نجابت» در ۵ استان کشور
محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در این مراسم گفت: طرح ملی «دختران نجابت» به‌صورت همزمان در ۵ استان فارس، گیلان، کرمانشاه، تهران و البرز اجرا شده است.
وی با بیان اینکه مجری این طرح در شیراز مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینهالنبی(ص) است، افزود: جهت اجرای این طرح یکسری کارگاه‌های آموزشی تخصصی ویژه بانوان اجرا کردیم و بعد از آن شرکت‌کنندگان در این طرح در مدارس نواحی مختلف شیراز جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حضور یافتند.

بدحجاب‌های جامعه امروز، غریبه نیستند
اسلامی با تأکید بر اینکه جامعه امروز ما نیاز به مربیان متخصص عفاف و حجاب دارد، افزود: نکته‌ای که نباید در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فراموش کنیم این است که بی‌حجاب‌ها و یا بدحجاب‌های جامعه ما غریبه نیستند بلکه کسانی هستند که از دوستان، اقوام و یا آشنایان ما هستند و ما در جامعه ایرانی ـ اسلامی خود غریبه نداریم بلکه همه عضو یک خانواده هستیم.
وی ادامه داد: نباید گمان کنیم که این افراد غریبه هستند و کاری به ما ندارند لذا تلاش خود را بیشتر کنیم و کسانی که این توانایی را دارند در موضوع مدارس می‌توانند به ما کمک کنند.

تداوم اجرای طرح ملی «دختران نجابت» در سال تحصیلی جدید
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی مدینهالنبی(ص) شیراز اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته این طرح با موفقیت در مدارس شیراز اجرا شد و بنا داریم این طرح را همچنان با قوت در سال تحصیلی جدید نیز ادامه دهیم.
یادآور می‌شود، در این مراسم از ۱۲ نفر از فعالان عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از جمله زهرا عسکری، خبرنگار خبرگزاری ایکنا نیز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد