تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 13:41
کد خبر : 104242

ضایعات در اراک پوشش حمل کالای قاچاق شد

ضایعات در اراک پوشش حمل کالای قاچاق شد

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از پلیس، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر بیان کرد: در سال “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” برنامه ریزی دقیقی در طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا تدوین و از نخستین روزهای سال

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از پلیس، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر بیان کرد: در سال “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” برنامه ریزی دقیقی در طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا تدوین و از نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در تداوم این رویکرد، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی، از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق و برنامه ریزی آنان برای جابجایی دو محموله قاچاق از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با مراقبت های نامحسوس انجام شده، سرانجام دو دستگاه خودروی کامیونت که در پوشش حمل ضایعات در حال جابجایی کالاهای قاچاق بودند، در اتوبان “اراک-قم” شناسایی و در یک عملیات منسجم متوقف شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی خودروهای متوقف شده، مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی کالای قاچاق مانند لوازم یدکی خودرو، قطعات پرینتر، چند دستگاه پیانو، لوازم خانگی، قفل درب ضدسرقت، لوازم و تجهیزات پزشکی و … کشف شده است.

 سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات که به شکل ماهرانه ای زیر بار ضایعات جاساز شده بود، برابر اعلام کارشناسان ۹ میلیارد و۶۲۱ میلیون ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم و تشدید طرح های مبارزه با قاچاق کالا در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس استان در سال جدید، خاطرنشان کرد: دو فرد دستگیر شده در این عملیات به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد