تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 11:15
کد خبر : 104177

تشریح اقدامات جهادگران دانشگاه علوم پزشکی بابل در اردوی شهید رجایی‌فر

تشریح اقدامات جهادگران دانشگاه علوم پزشکی بابل در اردوی شهید رجایی‌فر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل به همراه گروه جهادی میثاق و دانشگاه آزاد اسلامی بابل بعد از بررسی مناطق مختلف در سطح استان مازندران، اقدام به برگزاری اردوی جهادی شهید رجایی‌فر

تشریح اقدامات جهادگران دانشگاه علوم پزشکی بابل در اردوی شهید رجایی‌فر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل به همراه گروه جهادی میثاق و دانشگاه آزاد اسلامی بابل بعد از بررسی مناطق مختلف در سطح استان مازندران، اقدام به برگزاری اردوی جهادی شهید رجایی‌فر در روستا‌های بندبن، زرزمه، هشتری، ورخامن، خرطوسی، شالیکش و آب‌بندان ننوش کرد.

اهداف و فعالیت‌های این اردو در سه دسته بهداشت و درمان، فرهنگی_آموزشی و سازندگی طبقه‌بندی می‌شوند که در طی پنج روز از نهم تا سیزدهم فروردین برگزار شد.

در روز چهارم اردو و بعد از غربالگری جهادگران سلامت، متخصصانی در زمینه‌های داخلی، طب سنتی و اطفال و پزشک عمومی به ویزیت بیماران پرداختند. همچنین از افراد مشکوک به کرونا رپیدتست گرفته شد.

در بخش فرهنگی جهادگران اقدام به برگزاری کلاس‌های قرائت قرآن، احکام، مسابقات ورزشی و پخش فیلم و در بخش سازندگی نیز به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان پرداختند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد