تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 22:57
کد خبر : 104041

۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در نقاط مرزی کرمانشاه کشف شد

۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در نقاط مرزی کرمانشاه کشف شد

سردار “یحیی الهی” شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محموله های قاچاق کشف شده مربوط به شهرستان های پاوه، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و سومار بوده که با تلاش نیروهای مرزبانی کشف شده است. وی ادامه داد: از جمله کشفیات صورت گرفته می توان به توقیف ۱۵۰ راس احشام شامل گاو، گوساله

سردار “یحیی الهی” شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محموله های قاچاق کشف شده مربوط به شهرستان های پاوه، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و سومار بوده که با تلاش نیروهای مرزبانی کشف شده است.

وی ادامه داد: از جمله کشفیات صورت گرفته می توان به توقیف ۱۵۰ راس احشام شامل گاو، گوساله و گوسفند و ۹۰ هزار نخ سیگار اشاره کرد.

سردار الهی خاطرنشان کرد: کشف یک هزار دست پوشاک، یک هزار لیتر انواع سوخت و تعدادی لوازم خانه و آشپزخانه از دیگر کشفیات است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله های قاچاق کشف شده به ۹ میلیارد ریال می رسد، افزود: در این راستا ۲ دستگاه کامیون توقیف و سه قاچاقچی هم دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره تشکیل پرونده هایی در این خصوص، از معرفی قاچاقچیان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: مبارزه قاطعانه با قاچاق جزو مهمترین اولویت های مرزبانی است.

استان کرمانشاه با ۲میلیون نفر جمعیت ۳۷۱کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.

در این استان مرزی پنج بازارچه مرزی و ۲ مرز رسمی فعال است و کالاهای قاچاق از طریق مبادی غیررسمی استان وارد کشور می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد