تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 22:29
کد خبر : 80870

پویش «برای سرباز»؛ از عاشقان شهید سلیمانی تا مخاطبان عاشق ایران اسلامی

پویش «برای سرباز»؛ از عاشقان شهید سلیمانی تا مخاطبان عاشق ایران اسلامی

– اخبار فرهنگی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال به مناسبت اولین سالگرد سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فعالیت‌های خودجوش بسیاری توسط گروه‌های مردمی در فضای مجازی مشاهده می‌شود. یکی از این فعالیت‌ها پویش «برای سرباز» است که

– اخبار فرهنگی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امسال به مناسبت اولین سالگرد سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فعالیت‌های خودجوش بسیاری توسط گروه‌های مردمی در فضای مجازی مشاهده می‌شود.

یکی از این فعالیت‌ها پویش «برای سرباز» است که با دو هشتگ #برای_سرباز برای فارسی زبانان و #HERO در سطح بین‌الملل، توسط جمعی از فعالان انقلابی و ارادتمندان به این دو شهید عزیز در فضای مجازی بازتاب یافته‌است.

در بخشی از توضیح این پویش آمده است:
«شهید وصیت کرد: قبر من ساده باشد، مثل دوستان شهیدم. بر آن کلمه «سرباز قاسم سلیمانی» بنویسید نه عبارت‌های عنوان‌دار.

هر چند برایمان سخت است این تواضع را از سرداران شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس بپذیریم و امثال این بزرگواران را با لقب سرباز بخوانیم، اما همه می‌دانیم که درخواست آنان حقیقی بوده نه از سرشکسته نفسی فرمایشی. آنان همانطور که در کلام و وصیتنامه‌شان عیان است، سربازی برای امام‌زمان(عج) و نایب برحقش را بزرگترین افتخار می‌دانستند و از سایر القاب بیزار بودند. این پویش به دنبال اعتلا و احیای مفهوم سربازی برای اسلام و ایران بر اساس تفکر این دو شهید بزرگوار است.»

هدف این پویش تکریم تمام کسانی است که به نحوی می‌توان از آنان به عنوان سربازان خدمت‌گذار ایران و اسلام نام برد مانند: شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، شهدای مدافع حرم، هسته‌ای و مدافع سلامت، کادر درمان، آتش‌نشانان و هر شخص دیگری از هر صنف و با هر جایگاهی که مخاطب به انتخاب خودش می‌خواهد او را به عنوان یک سرباز ایثارگر باز تعریف کند.

هجر حبیب-۱۱|خاطرات شنیده نشده صادق آهنگران از شهید قاسم سلیمانی/ ماجرای اطلاع حاج حسین همدانی از شهادت خودش

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد