تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 13:58
کد خبر : 103657

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: گرانفروشی و احتکار حرام است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: گرانفروشی و احتکار حرام است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت ها، اظهارداشت: گرانی‌های افسار گسیخته امان مردم را بریده است. وی تصریح کرد: راهکار نجات از این معضلات اتخاذ تصمیمات هماهنگ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت ها، اظهارداشت: گرانی‌های افسار گسیخته امان مردم را بریده است.

وی تصریح کرد: راهکار نجات از این معضلات اتخاذ تصمیمات هماهنگ و روشن و غیر عجولانه مسوولان برای مبارزه با گرانفروشی است‌.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر با اشاره به افزایش مبتلایان کرونای انگلیسی در استان از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. 

وی افزود: استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد