تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 7:06
کد خبر : 78636

شهرداری به وضعیت مشکلات پل صدر و آسیب به شهروندان رسیدگی کند

شهرداری به وضعیت مشکلات پل صدر و آسیب به شهروندان رسیدگی کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود درباره پروژه پل شهید صدر گفت: این مسئله از زمان آغاز، بحث هایی پیرامون حقوق شهروندی و آسیب های آن به ساکنان این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود درباره پروژه پل شهید صدر گفت: این مسئله از زمان آغاز، بحث هایی پیرامون حقوق شهروندی و آسیب های آن به ساکنان این منطقه را در پی داشت. در همان زمان مطرح شد که اگر پنل های عایق صوت گذاشته شود، سر و صداها تا ۹۰ درصد کاهش پیدا می کند.

وی افزود: حال این پنل ها کار گذاشته شده اما بسیاری از آن ها سرقت شده است. بسیاری از ساکنان حوالی این پل از وضعیت منطقه شکایت داشتند و حدود یک سال هم از این موضوع می گذرد و راه حلی برای این امر مطرح نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر به شهرداری تهران عنوان کرد: شهرداری نسبت به ارائه راهکارهای جایگزین در این منطقه و پنل های عایق صوت اقدام کند. این مشکلات برای ساکنان حاشیه پل صدر معضل شده و از شهرداری می خواهم نسبت به اعتراض شهروندان اقدام کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد