تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 11:25
کد خبر : 103625

کشف بیش از یک تن مرغ احتکاری در انباری غیرمجاز در زاهدان

کشف بیش از یک تن مرغ احتکاری در انباری غیرمجاز در زاهدان

حسین علیزاده مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مرغ در انباری به صورت غیر مجاز در یکی از مناطق و خیابان های شهر زاهدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: با انجام

حسین علیزاده مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مرغ در انباری به صورت غیر مجاز در یکی از مناطق و خیابان های شهر زاهدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس،  انبار مذکور شناسایی و تردد مسئول آن تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور نمانیدگان اداره صمت و پس از کسب هماهنگی قضائی با اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از محل مقدار یک تن و ۵۰ کیلوگرم مرغ که اخیرا مسئول آن از یکی از استان های کشور خریداری و به صورت غیر مجاز آن را در محل انبار احتکار نموده است ، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۳۰۰ میلیون ریالی اقلام احتکار شده کشف شده ،گفت: در این راستا  یک نفر متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دست اندرکاران تنظیم بازار، کنترل قیمت مرغ می باشد و در صورت توزیع خارج از شبکه در تنظیم قیمت ها اخلال و بی نظمی ایجاد خواهد شد، افزود: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع، غیر قانونی می باشد.

انتهاثی پیام/۳۱۳۹

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد