تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 18:47
کد خبر : 103382

نماز جمعه ۱۳ فروردین در چهار شهرستان لرستان برگزار می‌شود

نماز جمعه ۱۳ فروردین در چهار شهرستان لرستان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان، “حجت‌الاسلام رضا حقیان” افزود: این تصمیم بر اساس دستورالعمل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهمیت سلامت شهروندان گرفته شده است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز چهارشنبه دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان، “حجت‌الاسلام رضا حقیان” افزود: این تصمیم بر اساس دستورالعمل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهمیت سلامت شهروندان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مبنی بر اقامه نماز جمعه در شهرهای با وضعیت سفید، آبی و زرد و مشورت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، نماز جمعه این هفته فقط در شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر، رومشکان، چگنی و بخش های کوهنانی و معمولان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در لرستان نمازجمعه این هفته در خرم‌آباد، بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان برگزار نخواهد شد.

تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۵۸۰ بیمار جدید به ۷۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید و تاکنون یک هزار و ۳۸۵ نفر از مبتلایان به کرونا در لرستان جان باخته اند.

اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و  پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد