تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 3:18
کد خبر : 10135

۱۱۰۵ پرونده تخلف در شعب تعزیرات خراسان شمالی رسیدگی شد

۱۱۰۵ پرونده تخلف در شعب تعزیرات خراسان شمالی رسیدگی شد

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میزان محکومیتی که برای پرونده‌های رسیدگی شده در چهار ماه نخست امسال صادرشده، در بخش کالا و خدمات دو میلیارد و ۳۴ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال و در بخش بهداشت و درمان ۵۷۰ میلیون ریال

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میزان محکومیتی که برای پرونده‌های رسیدگی شده در چهار ماه نخست امسال صادرشده، در بخش کالا و خدمات دو میلیارد و ۳۴ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال و در بخش بهداشت و درمان ۵۷۰ میلیون ریال بوده است.

موسوی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به تخلفات رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال یک هزار و ۱۰۵ پرونده وارد تعزیرات حکومتی خراسان شمالی شده است.

وی اظهار داشت: طی این مدت در بخش کالا و خدمات ۸۳۸ پرونده وارد و ۱۰۲ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۶۵ پرونده وارده در بخش بهداشت و درمان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: همچنین طی چهار ماه نخست امسال پرونده‌های وارده در بخش قاچاق کالا و ارز ۵۰ درصد افزایش داشته است.

موسوی گفت: همچنین درزمینهٔ تعداد پرونده‌های وارده در بخش بهداشت و درمان افزایش ۵۵ درصدی و در بخش کالا و خدمات کاهش ۲۰ درصدی پرونده‌های وارده وجود داشته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد