تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 14:43
کد خبر : 105443

پلیس خراسان شمالی در هشت نقطه استان مستقر می‌شود

پلیس خراسان شمالی در هشت نقطه استان مستقر می‌شود

سردار علیرضا مظاهری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اعمال محدودیت تردد در جاده ها، پلیس استان در هفت ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار مستقر شده است. وی تصریح کرد: پلیس در سه ایستگاه در شهرستان بجنورد شامل ایستگاه در پلیس ‌راه قدیم بجنورد به آشخانه، محدوده بوستان باباامان و در محدوده اسدلی مستقر شده

سردار علیرضا مظاهری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اعمال محدودیت تردد در جاده ها، پلیس استان در هفت ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار مستقر شده است.

وی تصریح کرد: پلیس در سه ایستگاه در شهرستان بجنورد شامل ایستگاه در پلیس ‌راه قدیم بجنورد به آشخانه، محدوده بوستان باباامان و در محدوده اسدلی مستقر شده و ترددها را کننترل می کند.

سردار مظاهری اظهار داشت: در شهرستان اسفراین نیروی انتظامی در ۲ ایستگاه شامل خروجی به سبزوار و نیز خروجی به سمت بجنورد مستقر شده است.

وی با اشاره به استقرار پلیس در ۲ ایستگاه شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: در این شهرستان هم تردد خودروها در میدان معلم و میدان امام علی(ع) کنترل می شود.

سردار مظاهری افزود: نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی به این شهرها جلوگیری کرده و رانندگان به مسیر کمربندی ها هدایت خواهند شد. 

وی گفت: محدودیت تردد شبانه همچنان برقرار است و ممنوعیت برای تردد از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرها اعمال می شود. 

سردار مظاهری خاطرنشان کرد: میزان جریمه برای متخلفانی که به شهرهای نارنجی وارد می شوند پنج میلیون ریال و برای ورود به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال است.

در خراسان شمالی سه شهر شامل بجنورد، شیروان و اسفراین رنگ کرونایی قرمز دارد، شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان رنگ زرد و مابقی شهرستان ها نارنجی است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد