تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 - 12:03
کد خبر : 100784

۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر کشف شد

۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر کشف شد

– اخبار استانها – سردار ولی‌‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تاکید بر تشدید مقابله با کالاهای قاچاق اظهار داشت: در تمامی سواحل و خورهای مجاز و غیرمجاز دریایی استان بوشهر نیروهای دریابان و مرزبان استان بوشهر با تجهیزات پیشرفت شناوری و مقابله‌ای حضور مستمر دارد و با قاچاقچیان کالا، سوخت

– اخبار استانها –

سردار ولی‌‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تاکید بر تشدید مقابله با کالاهای قاچاق اظهار داشت: در تمامی سواحل و خورهای مجاز و غیرمجاز دریایی استان بوشهر نیروهای دریابان و مرزبان استان بوشهر با تجهیزات پیشرفت شناوری و مقابله‌ای حضور مستمر دارد و با قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر برخورد قاطع می‌کند.

وی از افزایش ۶۰ درصدی کشف قاچاق کالا در سواحل استان در ۱۲ ماه امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان انواع کالا قاچاق کشف، ضبط و قاچاقچیان تحویل مقامات قضایی استان شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: مرزهای دریایی این استان توسط پایگاه‌های دریابانی و مرزداران غیور با مشارکت ساحل‌نشینان استان بوشهر نگهداری و نگهبانی می‌شود.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه مرزداران ساحلی استان بوشهر شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار ساحلی و دریایی را زیر نظر دارند تصریح کرد: مرزداران نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

۶۰۰۰لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر کشف شدکشف قاچاق در سواحل استان بوشهر ۶۰درصد افزایش یافتکشف ۳۷ میلیون عدد مواد محترقه و ۸۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق

وی از کشف کالای قاچاق در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان دریابانان طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در اسکله بندر دیلم، شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به کشف انواع موتور و قطعات خودروهای سنگین و سبک از شناور یاد شده، از دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور خبر داد و خاطر نشان کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق در بندر دیلم ۲۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد