تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 17:16
کد خبر : 100704

حضور حداکثری در انتخابات اصلی‌ترین راه حل عبور از مشکلات است

حضور حداکثری در انتخابات اصلی‌ترین راه حل عبور از مشکلات است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه مهم‌ترین پایگاه فرهنگی است که بیشترین فعالیت را در ارتباط با مبارزه با کرونا داشته و درصد ابتلا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه مهم‌ترین پایگاه فرهنگی است که بیشترین فعالیت را در ارتباط با مبارزه با کرونا داشته و درصد ابتلا به کرونا در آن در حد صفر است، اظهار کرد: به جای برخورد سلبی با نماز جمعه باید از ظرفیت آن در راستای کنترل کرونا بهره‌برداری شود.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه باید این الگو را حفظ کنیم و به جامعه معرفی کنیم، افزود: شاید بیشترین آسیب و ابتلا در سفرهای تفریحی صورت می‌گیرد که متأسفانه ممنوعیت چندانی دیده نمی‌شود، همچنین برخی مراسمات باید کنترل شوند که تقریباً چینن کنترلی صورت نمی‌گیرد. 
وی تصریح کرد: اگر نهادهای نماز جمعه و ائمه جمعه امکانات آمارگیری و جمع‌آوری اعداد و ارقام را داشتند، قطعاً امروز به صورت رسمی سربلندترین نهاد در ارتباط با مبارزه با کرونا بودند. 
زاهدی پور با اشاره به مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه آخر سال ادامه داد: از اورژانس و نیروی انتظامی در ارتباط با کنترل آسیب‌های چهارشنبه سوری تشکر می‌کنیم؛ حرکات ناشایست غیر ایرانی و غیر اسلامی سور و شادی را از چهارشنبه آخر سال گرفته است.

امام جمعه خرمدره افزود: میلیاردها تومان خسارت مالی، آمار تأسف بار کشته‌ها، زخمی‌ها و کسانی که قطع عضو شدند، هر انسان عاقل و به ویژه مسئولان را به این سو سوق می‌دهد که برنامه‌ریزی جدی برای کنترل این آسیب‌ها داشته باشند. 
وی با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت ایران در سال ۱۳۲۹ و تبیین نقش آیت‌الله کاشانی در موضوع ملی شدن صنعت نفت از سویی و توجه به عدم منفعت ملی شدن صنعت نفت برای مردم ایران به دلیل پناه بردن مصدق به آمریکا گفت: این اقدام می‌تواند درس اساسی برای برنامه‌ریزی و نحوه برخورد با جهان بیرون از ایران باشد.
زاهدی پور با اشاره به جایگاه نوروز و با بیان اینکه همانگونه که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: نوروز باید بهانه‌ای برای یاد خدا و قیامت باشد، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی الهی و دینی در نوروز، مانند حیا محوری در ارتباط زنان و مردان، محبت و مهربانی و صله ارحام و سرکشی به نیازمندان به عنوان اصلی‌ترین شاخصه‌های زندگی یک ایرانی است. 
امام جمعه خرمدره با اشاره به دوم فروردین ۱۴۰۰ سالروز ضرب و شتم آیت‌اللَّه محمدتقی بافقی در قم به فرمان رضاخان ۱۳۰۶ و اهمیت حفظ حجاب زنان و غیرت مردان افزود: مردم و مسئولان و به ویژه جوانان باید بدانند که حفظ ناموس و غیرت ورزی ناموسی و حفظ حجاب زنان، جزء ذات ایرانی مسلمان است و برای حفظ این ناموس چه قدر شهید داده و چقدر مردان غیرتمندی مانند آیت‌الله بافقی شکنجه‌ها دیده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با علم به جایگاه حجاب در حفظ کرامت زن تلاش دارد به بهانه حقوق زن، بی‌حجابی و فحشا را ترویج کنند، تصریح کرد: برخی ساده لوحان یا معاندان داخلی که در برخی موارد حتی در این زمینه مسئولیت هم دارند، به پیاده نظام دشمن تبدیل شده‌اند. 
زاهدی پور با اشاره به تبیین سند ملی آمریکا موسوم به«راهنمای موقت راهبرد امنیت ملی»، تجزیه و تحلیل دقیق سند و وجود کلید واژه‌هایی مانند ایران‌ستیزی، استفاده از گزینه نظامی در صورت لزوم، حفظ اسرائیل و برخی موارد دیگر نشان می‌دهد که به رغم تحلیلی‌های آبکی ساده‌لوحان، آمریکای بایدن نه تنها بهتر از آمریکای ترامپ نیست، بلکه آمریکای بایدن با برنامه‌‌های مدون‌تر و فریب‌ها کلامی به دشمنی با مردم ایران می‌پردازد، تاکید کرد: مردم ایران شکی در دشمنی آمریکا با ما ندارند و لازم نیست ترسوها برای مردم انقلابی نسخه تسلیم بپیچند، مردم ایران می‌دانند که تنها راه نجات و پیروزی مقاومت در برابر دشمن است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بخش اعظم مشکلات نه به تحریم که بلکه به سوء مدیریت‌ها مربوط است که باید اصلاح شود. 

وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و آرزوی آمریکا پایین بودن مشارکت مردم در انتخابات است، تصریح کرد: حضور حداکثری و البته انقلابی مردم در انتخابات هم دشمن را ناامید می‌کند و هم اصلی‌ترین راه حل عبور از مشکلات است.
انتهای پیام/۷۳۰۰۲

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد