تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 4:14
کد خبر : 17096

رابطین ستاد بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادارات گرد هم آمدند

رابطین ستاد بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادارات گرد هم آمدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گردهمایی رابطین ستاد بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادارات شب گذشته، ۲۱ آبان‌ماه در سالن کنفرانس چند منظوره شهرداری زاهدان برگزار شد.سمانه صائب، رییس کمیسیون ورزش، جوانان و بانوان شورا در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گردهمایی رابطین ستاد بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادارات شب گذشته، ۲۱ آبان‌ماه در سالن کنفرانس چند منظوره شهرداری زاهدان برگزار شد.
سمانه صائب، رییس کمیسیون ورزش، جوانان و بانوان شورا در این گردهمایی بیان کرد: رسانه‌ای کردن و شناساندن منکر و معروف از راهکارهای جدیدی است که باید با توجه به ظرفیت جامعه از آن استفاده کرد.
رییس کمیسیون ورزش، جوانان و بانوان شورا اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر فقط در حجاب وعفاف بانوان خلاصه نمی‌شود، بلکه ابعاد وسیعی دارد و همه موضوعات سیاسی واجتماعی و حتی اقتصادی را شامل می‌شود.
وی فعالیت در عرصه انجام این فریضه الهی را بسیار حیاتی دانست و ادامه داد:  فرد عامل به این فریضه ادامه دهنده راه امام حسین(ع) در کربلاست که در حقیقت برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.
تنها بانوی عضو شورای شهر به دو موضوع خودسازی و آموزش در این حوزه اشاره کرد و افزود: این دو مورد از اهمیت اساسی برخوردارند؛ اگر خودسازی و آموزش نباشد امر به معروف و نهی از منکر بجای جاذبه، دافعه ایجاد می‌کند.
رابطین ستاد بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادارات گرد هم آمدند
محمدرضا شجاعی‌فر، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه امر به معروف و نهی از منکر افزود: انسان معصوم نیست و باید برای اصلاح انسان‌ها، جامعه و اجتماع این فریضه انجام شود .
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شورای راهبردی استان شبیخون فرهنگی را عامل ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه دانست و بیان کرد: باید آموزش‌ها برای مقابله با این شبیخون فرهنگی به صورت گسترده و برای همه گروه‌های سنی انجام شود تا ناهنجاری‌ها افزایش پیدا نکند.
سیده طاهره هاشمی، مسئول ستاد رابطین بانوان امر به معروف و نهی از منکر که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، ضمن تشریح برنامه‌های دفتر امور زنان خبر از برگزاری همایش منطقه‌ای در آینده‌ای نزدیک داد و افزود: این همایش به زودی و به میزبانی زاهدان برگزار خواهد شد.
رییس جمعیت بانوان فرهیخته استان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر جزء واجبات قانون اساسی است و وظیفه همگانی است که دولت و ملت نسبت به هم دارند.
رابطین ستاد بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادارات گرد هم آمدند
هاشمی تاکید کرد: کلیه برنامه‌هایی که باید در این ستاد انجام شود و رابطین به آن اهتمام بورزند برنامه‌های فرهنگی با محوریت تحکیم بنیان خانواده است.
مسئول ستاد رابطین بانوان امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: سه ضلع خانواده، اجتماع و مدرسه، سه ضلع مهم و تاثیر گذار اجتماع است و بانوان به دلیل دارا بودن نقش زن، مادر و همسری نقش حساس‌تر و پر رنگ‌تری دارند، لذا وظیفه آنان هم برای خانواده و اجتماع بیشتر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد