تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 8:46
کد خبر : 99428

کشف احتکار ۱۲۷۷ حلب روغن ۱۶ کیلویی در اردبیل

کشف احتکار ۱۲۷۷ حلب روغن ۱۶ کیلویی در اردبیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحیمی آذر پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گزارش‌های مردمی یک هزار و ۲۷۷ حلب روغن ۱۶ کیلویی جامد و مایع احتکاری با مارک‌های مختلف در اردبیل کشف و ضبط شد. وی افزود: عملیات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحیمی آذر پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گزارش‌های مردمی یک هزار و ۲۷۷ حلب روغن ۱۶ کیلویی جامد و مایع احتکاری با مارک‌های مختلف در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: عملیات کشف این مقدار روغن با حضور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صمت و نیروی انتظامی اردبیل در قالب گشت مشترک انجام گشته و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ارزش ریالی ۱/۸ میلیاردی روغن‌های کشف‌شده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این روغن‌های کشف‌شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

رحیمی آذر بیان کرد: هم‌اکنون این موضوع با ارجاع پرونده در یکی از شعبات اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در حال رسیدگی و صدور حکم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد