تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 9:23
کد خبر : 99176

کشف قاچاق در سواحل استان بوشهر ۶۰درصد افزایش یافت

کشف قاچاق در سواحل استان بوشهر ۶۰درصد افزایش یافت

– اخبار استانها – سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر  با تاکید بر ساماندهی ترخیص کالای ته‌لنجی در سواحل و بنادر استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از ساحل‌نشینان و مرزداران استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و تدوین آیین‌نامه، کالای همراه ملوان و ته‌لنجی در سال ۱۴۰۰ ساماندهی

– اخبار استانها –

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر  با تاکید بر ساماندهی ترخیص کالای ته‌لنجی در سواحل و بنادر استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از ساحل‌نشینان و مرزداران استان بوشهر بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و تدوین آیین‌نامه، کالای همراه ملوان و ته‌لنجی در سال ۱۴۰۰ ساماندهی می‌شود.

وی، با تاکید بر حمایت ویژه از مرزنشینان و ساحل‌نشینان گفت: سواحل استان بوشهر با مشارکت مردم مرزنشین و ساحل‌نشین از امنیت بالایی برخوردار است که نشان از همکاری و تعامل مردم همیشه در صحنه با برنامه‌های مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از همکاری مردم ساحل‌نشین در مقابله با کالای قاچاق افزود: همکاری و تعامل مردم ساحل‌نشین در شهرها و روستاهای استان بوشهر در مقابله با قاچاق درخور تحسین است و در این راستا استیفای حقوق مرزنشینان راهبرد فرماندهی مرزبانی استان بوشهر است.

سردار رضایی‌نژاد با تاکید بر تشدید مقابله با کالای قاچاق در سواحل و منطقه خلیج‌فارس استان بوشهر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران پایگاه دریابانی گناوه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف کردند.

۴۵۰میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مرزبانی استان بوشهر کشف شد یک فروند شناور حامل ۱۷۰میلیارد کالای قاچاق در استان بوشهر توقیف شد بوشهر| ۷شناور حامل محموله‌های قاچاق در آبهای خلیج فارس توقیف شد

وی از کشف انواع تجهیزات منزل و لوازم آرایشی از این شناور خبر داد و بیان کرد: مأموران در بررسی شناور یاد شده پس از تخلیه کامل ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۲ دستگاه کولر گازی و ۲۴۰ قلم لوازم آرایشی کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش محموله کشف شده قاچاق را بیش‌ از ۳.۹ میلیارد ریال دانست و افزود: در همین راستا یک متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

سردار رضایی‌نژاد با بیان اینکه امسال تاکنون به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سواحل استان کشف شده است تصریح کرد: میزان کالای قاچاق کشف شده امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۰ درصدی دارد.

وی، با اشاره به رصد شبانه‌روزی سواحل استان بوشهر و منطقه خلیج‌فارس تاکید کرد: به منظور ارتقای توان عملیاتی مرزبانی در سواحل در راستای افزایش امنیت مرزها، ناوگان عملیات مرزبانی استان بوشهر  تقویت شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد