تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 8:54
کد خبر : 99166

محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در سقز کشف شد

محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در سقز کشف شد

سرهنگ بهروز جلیلیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی طی چند عملیات جداگانه پلیسی، چهار دستگاه خودروی حامل لوازم خانگی قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی شد.   وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی در این عملیات ها، یک دستگاه کامیون و سه

سرهنگ بهروز جلیلیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران نیروی انتظامی طی چند عملیات جداگانه پلیسی، چهار دستگاه خودروی حامل لوازم خانگی قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی شد.
 
وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی در این عملیات ها، یک دستگاه کامیون و سه دستگاه سواری حامل کالای قاچاق متوقف و در بازرسی از آنها تعداد ۸۱۱ جفت کفش خارجی و ۲ هزارو ۹۲۷ عدد انواع ظروف فلزی آشپزخانه قاچاق کشف شد.

معاون فرمانده انتظامی سقز اضافه کرد: همچنین در این عملیات، ۳۶۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲ هزار ۲۵۶ عدد قاشق و چنگال غذاخوری و کارد آشپزخانه قاچاق و ۹۶ دستگاه چرخ گوشت برقی قاچاق کشف و توقیف شد.
 
وی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این عملیات یادآور شد: کارشناسان ما ارزش این مقدار کالای قاچاق کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برآورد کردند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد