تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 18:10
کد خبر : 99054

حوادث شهرستانها

حوادث شهرستانها

  انهدام باند کلاهبرداری در یزدفرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: باند کلاهبرداران سازمان یافته در شهرستان تفت متلاشی شد.سرهنگ صادقیان، افزود: اعضای باند کلاهبرداری، با خرید دسته چک افراد، اقدام به خرید اقلام و کالا‌های مختلفی در استان یزد و تعدادی دیگر از استان‌های کشور می‌کردند.وی اضافه کرد: کلاهبرداران برای هر دسته چک ۵۰ برگی

  انهدام باند کلاهبرداری در یزد
فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: باند کلاهبرداران سازمان یافته در شهرستان تفت متلاشی شد.
سرهنگ صادقیان، افزود: اعضای باند کلاهبرداری، با خرید دسته چک افراد، اقدام به خرید اقلام و کالا‌های مختلفی در استان یزد و تعدادی دیگر از استان‌های کشور می‌کردند.
وی اضافه کرد: کلاهبرداران برای هر دسته چک ۵۰ برگی مبلغ ۵۰ میلیون تومان به صاحب حساب پرداخت می‌کردند و به خرید اقلام و کالا‌هایی مختلف از جمله احشام، خودرو و موبایل می‌پرداختند.
وی ادامه داد: تا کنون ۱۴ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند و از آنان ۱۳۰ دسته چک اجاره‌ای از ۶۲ نفر، پنج خودرو، ۱۰ دستگاه تلفن همراه و تعدادی مدارک جعلی نیز کشف شده است.
وی گفت: ۷۵ نفر نیز از استان یزد و برخی دیگر از استانهای کشور از این کلاهبرداران شکایت کرده‌اند و پرونده این کلاهبرداری سازمان یافته در دادگستری تفت در حال
رسیدگی است.
سرهنگ صادقیان افزود: تاکنون حجم کلاهبرداری این افراد بالغ بر چهار میلیارد تومان محرز شده است و اگر افرادی در دام این کلاه‌برداران گرفتار شده‌اند می‌توانند برای شکایت و رسیدگی به اداره آگاهی شهرستان تفت و یا دادگستری این شهرستان مراجعه کنند.

احتکار روغن در پارس‌آباد
فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۷ تن و ۱۹۵ کیلوگرم روغن جامد احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان «پارس‌آباد» خبر داد.
سرتیپ «هوشنگ حسینی» اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار روغن جامد در انبار یکی از نمایندگی‌های فروش در روستای «اولتان» شهرستان «پارس آباد»، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان اقدامات قانونی خود را در این رابطه انجام دادند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی به آدرس این نمایندگی اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده از انبار این نمایندگی ۷ تن و ۱۹۵ کیلوگرم روغن جامد که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه با دستور مقام قضائی انبار پلمب شد؛ گفت: کارشناسان ارزش کشفیات این عملیات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

دستگیری یک زمین‌خوار
در چهارمحال و بختیاری
شهرکرد – خبرنگار کیهان:
فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری از کشف و رفع تصرف یک هزار و ۲۳۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.
سرتیپ منوچهر امان‌اللهی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان، یک هزار و ۲۳۰ متر مربع از اراضی ملی پلاک نساء هفشجان تصرف شده توسط یک فرد سودجو را کشف کردند.
وی اضافه کرد: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شده و زمین مورد نظر با حکم مقام قضائی رفع تصرف شد.

محموله قاچاق ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در کازرون کشف شد
فرمانده انتظامی کازرون فارس اعلام کرد:‌ از یک کامیون در مسیر بوشهر به شیراز در محدوده شهرستان کازرون کالاهای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.
 سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران انتظامی شهرستان کازرون هنگام گشت‌زنی در محور بوشهر- کازرون به یک کامیون شک بردند و آن را برای بررسی متوقف کردند.
وی ادامه داد:‌ در بازرسی از این خودرو، هفت هزار و ۵۱۷ قلم انواع لوازم و ظروف آشپزخانه و ۳۵۰ عدد ساک لوازم آرایش قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
زراعتیان افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوط، ارزش این محموله قاچاق ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
کازرون از شهرستان‌های غربی استان فارس است.

  انهدام باند شبکه قاچاق انسان  در ایرانشهر
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از انهدام باند شبکه قاچاق انسان در ایرانشهر خبر داد.
سعید راشکی، گفت: این شبکه که به صورت سازمان یافته اقدام به قاچاق انسان از مبادی ورودی به داخل کشور و بعضا به سایر کشورهای همسایه را داشتند و حجم ورودی اتباع شبانه‌روز تا ۱۵۰۰ نفر می‌رسید با رصد اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر در روستای تمپ ریگان شناسایی شد.
وی افزود: در این خصوص تعداد ۱۱ خوابگاه برای اسکان اتباع بصورت غیر مجاز ایجاد شده بود که با همکاری شورای روستا و دهیاری یازده خوابگاه مربوطه تخریب شد.
وی ادامه داد: همچنین تعداد شش نفر از سرشبکه‌های این باند توسط پلیس اطلاعات دستگیر شدند که با قرار مناسب در بازداشت به سر می‌برند.

کشف محموله سوخت قاچاق در«اراک»
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف۲۷ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در عملیات بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل سوخت در «اراک» خبر داد.
سرتیپ «حسن مفخمی شهرستانی» در این باره بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از تردد یک کامیون حامل سوخت قاچاق از استان‌های غربی به استان قم مطلع شدند.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ورودی شهرستان «اراک»، این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان به کار بردن شگردی ماهرانه برای تعبیه مخزن سوخت و جابه جایی این محموله قاچاق از سوی راننده این خودرو تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون توقیف شده موفق به کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید شدند.
سردار مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور وثیقه قانونی روانه زندان شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد