تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 6:28
کد خبر : 98859

۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان مرکزی پرداخت شد

۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در استان مرکزی پرداخت شد

«امید محترمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات  بیش از ۲۰۰ کارگاه خانگی راه‌اندازی و ۷۵۰ فرصت شغلی نیز ایجاد شد. وی ادامه داد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، تولید قارچ، کشت گیاهان دارویی، پرورش

«امید محترمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات  بیش از ۲۰۰ کارگاه خانگی راه‌اندازی و ۷۵۰ فرصت شغلی نیز ایجاد شد.
وی ادامه داد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، تولید قارچ، کشت گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ و بلدرچین، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، تولید ماهی، محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شد.
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: براساس بازرسی‌های انجام شده تمامی تسهیلات اشتغالزایی در جای خود هزینه شده که این امر نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.
محترمی بیان کرد: بیش از ۳۵ هزار کارگاه و دوره آموزشی و توانمندسازی در راستای تسهیل در امور متقاضیان اشتغالزایی و حل مشکلات این قشر در پنج سال اخیر در استان برگزار شده که تاثیر مهمی در ارتقای آگاهی افراد داشته است.
وی اضافه کرد: در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز بسیج سازندگی استان اقدامات موثری انجام داد و بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در این امر مهم سازماندهی شدند.
در سال ۱۳۷۹ بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد و به دنبال آن هم اردوهای جهادی با اعزام دانش آموزان و دانشجویان در ایام تعطیلات به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی راه‌اندازی شد. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد