تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 10:46
کد خبر : 98681

کشف احتکار ۱۱ میلیاردی لوازم خانگی در شهرکرد

کشف احتکار ۱۱ میلیاردی لوازم خانگی در شهرکرد

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان اللهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محلهای دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در شهرک صنعتی شهرکرد

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان اللهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محلهای دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در شهرک صنعتی شهرکرد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با حکم قضایی این محل را بازرسی کرده و تعداد قابل توجهی لوازم خانگی احتکارشده از جمله یخچال فریزر، کولر، جاروبرقی، سماور، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، اجاق گاز، بخاری گازی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کلیه اقلام احتکاری موجود در انبار توقیف و تحویل اداره کل صمت استان شد و انبار با حکم قضایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که براساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

امان اللهی در پایان با تاکید بر عزم همگانی در راستای مقابله با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در صحنه حاضر است و با قاچاقچیان، محتکرین و اخلالگران در سیستم اقتصادی کشور برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد