تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 5:54
کد خبر : 9865

کشف بیش از ۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

کشف بیش از ۸۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار ‘کیومرث شیخی’ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای کنترل و رصد مرزهای استان، مرزبانان در این مدت در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی، ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۵۰۰ نخ سیگارت خارجی و ۲۷۸

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار ‘کیومرث شیخی’ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای کنترل و رصد مرزهای استان، مرزبانان در این مدت در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی، ۱۲ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۵۰۰ نخ سیگارت خارجی و ۲۷۸ هزار و ۱۳۲ قلم لوازم آرایشی بهداشتی را کشف و ضبط کردند.
وی در ادامه به کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر مواد سوختی در بازرسی از محموله های مرزی در ماه های اخیر اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه خروج مواد سوختی از کشور موجب اختلال در نظام اقتصادی می شود، مرزبانان با شدت با قاچاق کالا و سوخت برخورد می کنند.
شیخی ادامه داد: کشف ۵۴۹ هزار و ۷۸۰ عدد انواع مواد محترقه ، ۲۷ هزار و ۲۵۰ قلم دارو و هشت هزار و ۶۳۳ ثوب البسه از دیگر اقدامات شاخص مرزبانی استان در چهار ماهه گذشته از ابتدای سال جاری بود.
وی با اشاره به دستگیری ۲۸۱ عابر غیر مجاز در مرزهای استان، گفت: در این مدت ۷۵ قاچاقچی و ۵۸ متجاوز مرزی دستگیر و ۵۳ دستگاه خودرو و موتورسیکت نیز توقیف شد.
وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان با مرزبانان در کنترل نوار مرزی، اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی رونق اقتصادی مناطق مرزی استقرار امنیت در این مناطق است و پایداری امنیت در مرزها تاثیر مستقیم بر اقتصاد و وضعیت معیشتی مرزنشینان دارد، بنابراین همه باید برای تثبیت امنیت در این مناطق همت کنیم.
۶۱۰۸

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد