تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 9:45
کد خبر : 98220

ترجمه کُردی کتاب عصرهای کریسکان رونمایی شد

ترجمه کُردی کتاب عصرهای کریسکان رونمایی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا کتاب «عصرهای کریسکان»، خاطرات آقای امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌ گروهک‌های معاند است که به قلم کیانوش گلزار راغب تدوین و توسط انتشارات سوره مهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا کتاب «عصرهای کریسکان»، خاطرات آقای امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌ گروهک‌های معاند است که به قلم کیانوش گلزار راغب تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کتاب “عصرهای کریسکان” با عنوان “ئیوارانی کریسکان” توسط  “حلیمه ملایی” به کُردی ترجمه شده است و از امروز در کتابفروشی‌ها قابل دسترسی است.

کتاب “عصرهای کریسکان” را انتشارات سوره مهر اولین بار در سال ۱۳۹۴ منتشر کرد و امروز آیین تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آن در دهمین پاسداشت ادببات جهاد و مقاومت در حال برگزاری است.

در این آیین همچنین سه جلد قرآن کریم مزین به امضای رهبر معظم انقلاب به امیر سعیدزاده و همسرش سعدا حمزه‌ای راوی کتاب “عصرهای کریسکان” و کیانوش گلزار راغب نویسنده آن هدیه شد.

در آیین دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در سنندج، هدیه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهیدان قادرخانزاده هم تقدیم شد. دارا قادر خانزاده ۶ برادر خود را در سال های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

در این مراسم مسوولان عالی رتبه کشوری و لشکری از جمله سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری و میهمانانی از استان‌های همجوار و مسوولین استانی حضور داشتند.

این مراسم به صورت زنده از سایت و صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین صدا و سیما مرکز کردستان در حال پخش است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد