تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 - 8:52
کد خبر : 97507

نماز جمعه این هفته در مهاباد برگزار نمی‌شود

نماز جمعه این هفته در مهاباد برگزار نمی‌شود

ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل شرایط شکننده بیماری کرونا و ورود نوع جدید از این ویروس به کشور، سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد که بر همین اساس نماز جمعه این هفته برگزار نخواهد شد. وی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع از راه‌های انتقال ویروس کرونا

ماموستا عبدالسلام امامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل شرایط شکننده بیماری کرونا و ورود نوع جدید از این ویروس به کشور، سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد که بر همین اساس نماز جمعه این هفته برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع از راه‌های انتقال ویروس کرونا است بنابراین با تصمیم مجمع روحانیون و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا مساجد و اماکن مذهبی برای دومین هفته متوالی تعطیل است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه انتظار داریم روحانیون و ماموستاها این موضوع مهم را رعایت کنند، افزود: تاکنون همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در راستای مهار کرونا در این شهرستان پای کار بوده و شبکه بهداشت و درمان هم در انجام وظایف خود تلاش خوبی کرده است.

ماموستا امامی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی توسط مردم بتوانیم با کمترین تلفات ویروس را مهار کنیم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ویروس کرونا از اوایل اسفند سال گذشته در کشور و آذربایجان‌غربی شایع شد و ۱۷ اسفندماه سال گذشته نخستین موارد مثبت کرونا در مهاباد تایید شد.

 طبق آخرین آمار،  ۴۷۸ نفر بر اثر ابتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‎‌غربی بستری هستند که از این تعداد، ۲۲۸ نفر مشکوک به کرونا بوده و ۲۵۰ نفر نیز مبتلای قطعی به این ویروس به شمار می‌روند.

از تعداد بستری‌شدگان در بخش های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان به ۱۴۶ نفر افزایش یافته و ۳۱ نفر نیز تحت ونتیلاتور قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد