تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 7:13
کد خبر : 97103

البرز استانی موفق در مبارزه با قاچاق کالا وارز است/ پایتخت نشینان یک عذرخواهی دایمی به البرزی‌ها بدهکاراند

البرز استانی موفق در مبارزه با قاچاق کالا وارز است/ پایتخت نشینان یک عذرخواهی دایمی به البرزی‌ها بدهکاراند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا استان البرز، سعید عمرانی در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز که امروز امروز برگزار شد اظهار کرد:ما در کشور تمرکز خود را برای مقابله با قاچاق سازمان یافته و کلان گذاشته ایم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا استان البرز، سعید عمرانی در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز که امروز امروز برگزار شد اظهار کرد:ما در کشور تمرکز خود را برای مقابله با قاچاق سازمان یافته و کلان گذاشته ایم چراکه این امر بر روی تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در رابطه با قاچاق خرد همانند کولبری نیز علاوه بر مبارزه درصدد یافتن راهکارهای اساسی هستیم که جایگزین های مناسبی برای افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، پیدا و معرفی کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: استان البرز از استان های بسیار موفق کشور در راستای حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز است و در این رابطه جزو ۳ استان اول کشور است.

وی افزود: البرز با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی، بسیار فعال است و وفاق و همدلی و تعامل هر ۳ قوه در این استان مثال زدنی و بی نظیر است و به واقع تبلور اتحاد و انسجام را می توان در البرز مشاهده کرد.

عمرانی گفت: طی همین تعامل بین قوه مجریه و قضائیه در البرز توانستیم یک واحد تولیدی بزرگ که در باتلاقی از مشکلات غرق بود را نجات دهیم تا ۲۰۰ نیروی کار دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: ما پایتخت نشینان یک عذرخواهی دائمی به مردم البرز بدهکار هستیم چراکه سرریز بسیاری از مشکلات تهران متوجه البرز است بر این اساس توجه ویژه ای برای حل مشکلات این استان خواهیم داشت.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد