تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 17:11
کد خبر : 96828

اجرای طرح یک روزه فجر در ۵ شهرستان گیلان/ ۹۰کیلو مواد مخدر کشف شد

اجرای طرح یک روزه فجر در ۵ شهرستان گیلان/ ۹۰کیلو مواد مخدر کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی امروز (دوشنبه) با اشاره به اجرای طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، اظهار کرد: افزایش آگاهی عمومی در کنار اقدامات پیشگیرانه نقش مهمی در کاهش وقوع جرم ایفا می‌کند. وی در ادامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی امروز (دوشنبه) با اشاره به اجرای طرح یک روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، اظهار کرد: افزایش آگاهی عمومی در کنار اقدامات پیشگیرانه نقش مهمی در کاهش وقوع جرم ایفا می‌کند.

وی در ادامه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس گیلان را پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز سطح استان دانست و گفت: طرح یک روزه فجر به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان‌های رشت، انزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه جلب رضایتمندی شهروندان از پلیس از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی است، افزود: برخورد با معتادان متجاهر، دستگیری سارقان، اراذل و اوباش، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، قاچاقچیان کالا و رانندگان هنجارشکن از اهداف اجرای این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، اضافه کرد: ۱۱۶ نفر دستگیر، ۲۳ قبضه سلاح سرد و دو قبضه سلاح گرم نیز کشف شد.

سردار ملکی با تاکید بر اشرافیت اطلاعاتی و رصد مستمر تحرکات سو مخلان نظم و امنیت توسط پلیس، تصریح کرد: در مجموع ۳۴۶ نفر شامل سارقان تحت تعقیب، معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر توسط پلیس در این طرح دستگیر شدند.

وی به اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط جرم‌خیز و آلوده سطح استان تاکید کرد و افزود: کشف ۲۹ هزار و ۸۳۷ عدد انواع مواد محترقه و هفت دستگاه ماینر از دیگر اقدامات پلیس گیلان در اجرای طرح فجر بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با بیان اینکه احتکار و قاچاق کالا به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، اضافه کرد: کشف ۳۸۵ پاکت سیگار قاچاق، ۳۳ عدد لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال، هزار و ۲۲۴ حلقه لاستیک احتکاری، ۲۴۱ عدد کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری، ۲۲۸ کارتن احتکاری نشاسته قنادی، هزار و ۶۸۰ عدد عود عطری قاچاق، ۵۷۲ اصله چوب قاچاق و ۲۴۶ بطری روغن خوراکی احتکار شده از اقدامات پلیس گیلان در راستای برخورد با کالای قاچاق و محتکران در طرح روز گذشته است.

وی برقراری امنیت و آرامش مردم را از دیگر اولویت‌های پلیس برشمرد و افزود: طرح برخورد با رانندگان حادثه‌ساز و خودروهای هنجارشکن همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و روز گذشته در همین راستا ۲۶ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت هنجارشکن توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سردار ملکی با اشاره به دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش و پنج نفر از کلاهبرداران در قالب طرح فجر، گفت: اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با این افراد قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد