تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 13:03
کد خبر : 96774

انبار روغن خوراکی احتکاری در یزد لو رفت

انبار روغن خوراکی احتکاری در یزد لو رفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدام اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار در شهر یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدام اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار در شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در شهر یزد شناسایی و با هماهنگی قضائی از این انبار بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده تعداد ۷ هزار و ۵۶۴ قوطی و حلب انواع روغن خوراکی جامد و مایع احتکار شده به وزن ۸ تن و ۷۷ کیلوگرم را کشف کردند.

بهدانی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله روغن احتکار کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی، یادآور شد: پلیس با افرادی که با نگهداری کالاهای ضروری و اولیه مردم سعی در اخلال در بازار را دارند برخورد خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد