تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 10:57
کد خبر : 96121

وزیرصمت: واحدهای صنعتی به خیران توسعه تبدیل می شوند

وزیرصمت: واحدهای صنعتی به خیران توسعه تبدیل می شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: امروز خودباوری تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی های جوانان این کشور شده است و همین روحیه باعث شده تا تحریم نتواند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: امروز خودباوری تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی های جوانان این کشور شده است و همین روحیه باعث شده تا تحریم نتواند چرخه تولید را تعطیل کند.
وی افزود: ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار خسارت کرونا بر اقتصاد بین الملل بوده ولی در ایران تولید متوقف نشده و بیشتر واحدهای صنعتی فعال و صادرات محور شده اند، البته فشارهای اقتصادی وجود دارد که امیدواریم در این زمینه هم اقدامات لازم اثرگذار باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه فولاد امروز تبدیل به کشور صادر کننده شده ایم،  در پتروشیمی پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در لوازم خانگی نیز در کیفیت و کمیت رشد چشمگیری داشته ایم.
رزم حسینی با اشاره به اینکه خودباوری موجود در کشور باعث رشد کشور می شود و به دنبال داخلی سازی صنایع هستیم، اضافه کرد: بخشی از اقدامات واحدهای صنعتی مربوط ایجاد اشتغال می شود، برخی از آنها نیازهای جامعه را برطرف می کنند اما بخشی دیگر باید به خیرین توسعه تبدیل شوند یعنی در مناطق محروم بتوانند به سمت توانمندسازی روستاها و مناطق محروم مردم بروند.
وی اظهار داشت: رمز موفقیت این مهم در وهله نخست اتحاد است که خوشبختانه در استان قزوین وجود دارد و وزارت صمت هم آمادگی کانل برای همکارب دارد.
وزیر صمت گفت: این اقدام در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بسیار با اهمیت ارزیابی می شود و باید تمامی مسوولان و مدیران در این زمینه پیش قدم باشند چرا که به این وسیله توسعه متوازن را در منطقه خود ایجاد کرده و توزیع عادلانه ثروت از مناطق مختلف آغاز می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد