تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 12:22
کد خبر : 95935

یک‌صدایی دولت و مجلس با طرف مذاکره قابل‌تقدیر است

یک‌صدایی دولت و مجلس با طرف مذاکره قابل‌تقدیر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره به برگزاری نخستین سالگرد شهید راه امنیت سلامت جامعه شهیده نرجس خانعلی زاده اظهار کرد: این شهیده در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره به برگزاری نخستین سالگرد شهید راه امنیت سلامت جامعه شهیده نرجس خانعلی زاده اظهار کرد: این شهیده در مبارزه با ویروس کرونا نخستین شهید راه سلامت است که زینب گونه برای پرستاری کردن از بیماران، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و متعهدانه در مسیر تأمین امنیت سلامت جامعه جان خود را نثار کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن ملی نیکوکاری توسط کمیته امداد امام (ره) در آستانه سال جدید افزود: کمیته امداد رسالت خطیری برای کمک به مستمندان و نیازمندان بر عهده دارد.

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم ترویج احسان و نیکوکاری و رسیدگی به محرومان جامعه گفت: در این شرایط سخت زندگی و فشارهای اقتصادی همه با مشکل روبه‌رو هستیم اما وظیفه انسانی و دینی حکم می‌کند تا به بهانه جشن نیکوکاری قسمتی ازآنچه داریم را با مستمندان تقسیم کنیم و سبب شادی هم‌نوعان نیازمند شویم. 

وی به تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: تا زمانی که شهر، وضعیت قرمز پیدا نکند و نماز جمعه در استان به‌صورت سراسری تعطیل نشود نماز جمعه در رودسر با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار خواهد شد.

روحانی با اشاره به اقدام راهبردی مجلس در بحث برجام تصریح کرد: هرچند در این اقدام هوشمندانه مجلس اختلاف‌نظرهایی وجود داشت اما یک‌صدایی مسؤولین کشور با طرف مذاکره خصوصاً آمریکایی‌ها قابل‌تقدیر است.

وی قانون اقدام راهبردی را یک دفاع هوشمندانه ایران نسبت به برنامه هسته‌ای خواند و افزود: اروپایی‌ها و خصوصاً آمریکایی‌ها بدانند دیگر زمان فریب، لفاظی و وعده‌های توخالی گذشته و الان زمان عمل است و تا همه تحریم‌ها لغو نشود، نمی‌توانند با ایران مذاکره کنند.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به اینکه تعویض سیاستمداران برای ملت ایران به معنای تعویض سیاست‌ها نیست، گفت: برای مردم ایران، بایدن و ترامپ فرقی نمی‌کند، این‌ها همه مثل هم هستند و فقط می‌خواهند انقلاب اسلامی نباشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم که اگر لازم باشد غنی‌سازی را تا ۶۰ درصد ادامه خواهیم داد و آمریکا و رژیم صهیونیستی هم غلطی نمی‌توانند بکنند، تصریح کرد: به جهان و طرف مذاکره‌کننده اعلام می‌کنیم که زمان زورگویی‌ها گذشته ما در هیچ‌چیز مذاکره نمی‌کنیم، بدعهدی‌های شمارا مردم ایران می‌بینند و اگر جایی که مجلس انقلابی تشخیص دهد که ملت ایران از برجام خارج شود این تصمیم را با همه قاطعیت خواهند گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد